vrijdag 15 februari 2013

Liebster-Award deel 1

Gisteren kreeg ik een reactie dat een andere Blogger (Aapetaart) me heeft genomineerd voor de Liebster-Award. Ik heb meteen op haar blog gekeken wat dit inhoudt. Het is een Award om Bloggers te leren kennen en om te netwerken. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik vind het wel een erg leuk idee!

Dit is de bedoeling:

De regels.

1. Maak een lijst met 11 feitjes over jezelf.
2. Beantwoord de vragen die de blogger die jou genomineerd heeft, heeft gesteld.
3. Bedenk 11 nieuwe vragen voor diegenen die jij genomineerd hebt.
4. Kies 11 bloggers met minder dan 200 volgers die je nomineert.
5. Laat bij elke blogger een berichtje achter dat je hem of haar genomineerd hebt.
6. Bedank de persoon die jou genomineerd heeft met een link naar zijn of haar blog.

 


Vandaag de eerste blog hierover, met 11 feitjes over mijzelf! Over de andere punten moet ik nog even nadenken. Dus daar komen volgende week blogjes over!

11 Feitjes over mijzelf:
  1. Ik heb geschreven voor de Hogeschoolkrant van de Hogeschool waar ik studeerde. Zo heb ik mijn eerste echte ervaring met schrijven opgedaan. 
  2. Ik doe de thuisstudie "Journalistiek en Nieuwe Media" om nog meer ervaring met schrijven op te doen.
  3.  Ik ben heel georganiseerd en netjes.
  4. Ik hou ervan om mooie quotes te verzamelen.
  5. Ik zou 24/7 wakker moeten blijven om alles te kunnen doen wat ik wil doen.
  6. Ik hou van nieuwe recepten uitproberen.
  7. Ik heb schoenmaat 36, waardoor het vaak lastig is om leuke schoenen te kopen.
  8. Ik ben echt een mooi-weer mens, ik kan niet wachten tot de temperatuur weer boven de 20 graden komt!
  9. Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn, knutselen is niet alleen voor kinderen!
  10. Ik ga liever 4 keer per jaar een weekendje weg, dan 1 keer per jaar een week op vakantie.
  11. Ik heb liever een paar goede vrienden, dan heel veel kennissen.

1 opmerking:

  1. Hoi Sylvana!
    Wat leuk dat je meedoet! Zoals je nu merkt is het echt een actieve award, iedereen kan iedereen in het zonnetje zetten. Maar...je kunt ook iemand nomineren die al tig keer is genomineerd en die slaan dan een rondje over. Ik wil vandaag nog 3 blogs aanschrijven, zodat ik er ook 11 heb maar als dat niet lukt, ook goed.

    Veel groetjes van Marilyn!
    Je kent me misschien van het snailmail forum!

    BeantwoordenVerwijderen