donderdag 21 februari 2013

Demasqué coaching

Dinsdag ben ik op bezoek geweest bij een vriendin van me. Ze is druk bezig met het opzetten van haar eigen coachingpraktijk. Het leek me wel leuk om een cadeautje te geven die ze kan gebruiken voor haar nieuwe praktijk. Ik had zelf wel zin om weer eens wat te knutselen, dus ik heb een mooie collage voor haar gemaakt:


Ze was er erg blij mee en gaat hem in haar praktijkkamer ophangen. Als coach helpt ze je bij het afzetten van je masker en het maken van een nieuwe start. Als je het idee hebt dat je niet verder komt, kan zij je misschien helpen. Tijdens de coachingsessies stelt ze kritische vragen en kijkt ze samen met je naar verleden, heden en toekomst.

Haar praktijk zit in Apeldoorn, dus als je daar in de buurt woont en op zoek bent naar een coach, kijk dan op haar website!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten