maandag 21 januari 2013

Sneeuw

Afgelopen weekend was ik bij een vriendin in Amsterdam. Het was de bedoeling dat ik zondagavond weer thuis zou zijn. Zondagmiddag heb ik 1.5 uur op het station op een trein staan wachten. Toen werd er omgeroepen dat er een grote wisselstoring was en er geen treinen reden. Ze konden niet zeggen hoe lang het ging duren... Ik ben dus maar weer terug gegaan naar die vriendin en ben daar maar een nachtje extra gebleven. Ik heb gisteravond heerlijk knus op de bank de Flow! zitten lezen. En natuurlijk vond ik het alleen maar gezellig om nog een nachtje bij haar te zijn! Vandaag ga ik een nieuwe poging wagen om thuis te komen. Dus morgen hopelijk weer een normaal blogje! Probeer ondanks de nadelen toch te genieten van dit winterse weer, dat doe ik ook! Laat je niet gek maken, probeer het te accepteren, je kunt er toch weinig aan doen. Laat je negatieve gedachten los, en geniet van het moois dat dit weer te bieden heeft! Geniet van de kinderen die plezier maken, de sneeuw, het ijs, maak een wandeling, maak mooie fotoĊ› en geniet van een lekkere kop warme chocomelk als je weer warm binnen zit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten