vrijdag 1 maart 2013

31-dagen project

Af en toe vind ik het leuk om een maandproject te doen. Zo heb ik in de herfst een maand lang elke dag de boom voor mijn huis gefotografeerd.

Na die maand heb ik alle foto's achter elkaar gezet in een bewegende afbeelding. Zo kon je mooi zien hoe de boom veranderd was gedurende de maand.



Op de Flow-scheurkalender die ik heb, staat ook elke maand een maandproject. Zo ook voor de maand maart:




Deze lijkt me ook wel erg leuk om te doen! Dus ik ga de komende maand elke dag een foto maken van een detail in mijn huis.

Zo'n project doet een leuk beroep op mijn creativiteit. Ik zal aan het einde van de maand een collage maken van alle foto's die ik gemaakt heb!

1 opmerking:

  1. Wat gaaf!!! Vooral om de veranderingen zo achter elkaar te zien. Ik heb nog een poster van de Flow over 365 dagen projecten. Maar een maand kan net zo goed. Ik ben gek op die projecten: zo is er ook een op internet waarbij je maar 28 kledingstukken mag kiezen en die draag je dan 1 jaar lang. Volgens mij hoef je ondergoed en sokken dan niet mee te tellen. Hoe dan ook, superleuk en als je weer een projectje gaat doen zie ik het vanzelf wel op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen